Tovább folytatódik a Faludi G tündérmeséje! 2017-10-28 – Posted in: Blog, Faludi G – Tags: , , , ,

Tegnap posztoltunk Facebook oldalunkra egy fotót, melyen a globális divatipar egyik legbefolyásosabb alakja, a népszerű cipőtervező, Jimmy Choo volt látható. A képhez kapcsolódó kiírásban feltettük a kérdést, hogy szerintetek milyen kapcsolat alakulhat közte és a Faludi G márka közt. Most szeretnénk nektek részletesen is elmesélni, milyen izgalmas történések mentén jutottunk el odáig, hogy Jimmy Choo neve felmerülhet a márkánk kapcsán, valamint, hogy mégis milyen formában valósul meg köztünk a kooperáció.

Tündérmesénk első fejezetét 2016-ban kezdtük el írni: az egész azzal kezdődött, hogy vettünk egy mély lélegzetet és elhatároztuk, hogy elindulunk külföld felé. Ekkor kezdtünk el dolgozni Ravas Lilivel, aki felkészítette a márkát a nemzetközi piacra, ekkortól pedig szétvált a brand egy hazai és egy globális vonalra. A külföldi piacra targetált weboldalunkon a Crystallogenesis kollekciónk kapott helyet. Első luxusékszer-sorozatunkat a London Fashion Weeken mutattuk be első ízben, egy sajtóesemény keretében, ahol máris kaptunk egy meghívást egy londoni pop-up kiállításra, melynek köszönhetően tovább szőhettük álomszerű történetünket.

A kiállításról a híres fotós, Napoleon Latiff (Vogue, Banana Republic és Zanra Rhodes kampány, stb) kölcsönkérte kreációinkat egy divatfotózáshoz, melynek gyümölcseit meglátta Jimmy Choo, aki egyébként Latiff jó barátja. Choo és menedzsere, Dodi Mohasdi Hj Mohammad bekérték az anyagainkat Lilitől, akit ők már korábbról ismertek, és elkezdték, feltérképezni a márkánkat, ami egy hosszabb, körülbelül két hónapos folyamat volt. Ezt követően és ennek eredményeképpen a Faludi G hivatalos meghívást kapott a KL Alta Moda nevű high fashion eseményre Kuala Lumpurba, melynek Jimmy Choo a fővédnöke, Dodi Mohasdi Hj Mohammad pedig a szervezője.

Már önmagában az, hogy ilyen neves szakemberek találják méltónak márkánkat a KL Alta Modán való részvételre, hihetetlenül megtisztelő és örömteli, ekkor azonban jött a következő kihívás: hogyan jutunk ki a rendezvényre, a maláj fővárosba? A rangos eseményen való részvételben több támogató cég, illetve a hazai divattervezőkre fókuszáló pezsgőmárka, a Hungaria is aktívan segítette brandünket. A Hungariával a magyarországi PR-ért felelős munkatársunk, Zahorján Ivett jó kapcsolatot ápol, így az ő közbenjárásával, valamint a Faludi G dinamikus fejlődősének tükrében a pezsgőmárka mint kiemelt támogató, egy Magyarországon eddig nem tapasztalt szponzorpartnerséggel járul hozzá ázsiai bemutatkozásunkhoz. Ezáltal a Hungaria egyik legfontosabb törekvése, a hazai feltörekvő divatmárkák támogatása újabb szintre lépett.

A Hungariával egyébként egy hosszútávú együttműködés is kilátásban van; véletlen vagy sorsszerű, de a Faludi G 2018-as kollekciójának egyik alapmotívumául a buborékot választotta, mely a Hungária számára is egy meghatározó szimbólum, ezek mentén pedig felmerült a jövőbeli kooperáció lehetősége is. A többi támogató cég, akik fantáziát láttak bennünk és támogatásukkal segítik a részvételünket, a Bálint Cseppek, az Sz. Variáns, a Kapitális Kft és a Club Service. Nekik mindnyájuknak hatalmas köszönet, hogy tovább folytatódhat ez a csodálatos történet.

A Kuala Lumpur-i divateseménynek szeptember 27-én volt az előrendezvénye – szintén Londonban, a nemzetközi hírességek kedvelt luxusszállodájában, a Café Royalban. A vendégek között neves divatszakemberek, modellek és a világhírű Selfridges üzletház buyerei is jelen voltak, valamint olyan fashion influencerek is tiszteletüket tették, mint Chez Rust, a L’Oréal Men arca és Latiff Napoleon is. Az előrendezvényen (ami egy végső megmérettetésként is felfogható) az ékszereink bemutatkoztak a KL Alta Moda szakmai közönsége előtt egy exkluzív soirée keretein belül, ahol a további üzleti lehetőségekről is szó esett a márka kapcsán.

A maláj kormány támogatását is élvező rendezvény célja, hogy Malajziát a régió haute couture kereskedelmi központjává tegye. A KL Alta Modán a vezető és feltörekvő tervezők találkozhatnak a maláj felsőosztállyal és az uralkodócsalád tagjaival, illetve a régióból érkező retail szakemberekkel, vezető buyerekkel is. A csak meghívásos alapon működő, 2001-től működő rendezvény komoly erőfeszítéseket tesz arra vonatkozóan, hogy Malajziát potenciális divatfővárossá tegye az ASEAN régióban és az új brandek számára is a következő disztribúciós pont legyen a térség.

A tündérmese még nem ért véget! Kövessétek híradásainkat, mert hamarosan indulnak karácsonyi kedvezményeink is és a KL Alta Moda kapcsán is sok-sok infót közlünk még a közeljövőben!