Lezárult tündérmesénk első fejezete 2017-12-14 – Posted in: Blog – Tags: , ,

Ahogyan arról nektek is beszámoltunk, a Faludi G hivatalos meghívást kapott a gazdasági és kulturális jelentőséggel is bíró, KL Alta Moda nevű high fashion eseményre és Royal Charity Galara Kuala Lumpurba, ahol egyedüli magyar márkaként képviselte Magyarországot legújabb, Crystallogenesis kollekciójával. Tündérmesénk következő fejezetében arról mesélünk nektek, hogy milyen csodás élményekkel, szakmai tapasztalatokkal és a jövőbeli működésünket meghatározó, konstruktív javaslattal lettünk gazdagabbak.

Mindenek előtt ismét szeretnénk kifejezni hálánkat azoknak a partnereknek és támogatóknak, akik nélkül nem jöhetett volna létre ez a mesebeli utazás és nem juthatott volna egy következő szintre a márka: köszönettel tartozunk kiemelt szponzorunknak, a hazai divattervezőket és divatszcénát aktívan segítő Hungaria pezsgőnek, a Bálint Cseppeknek, az Sz. Variánsnak, a Kapitális Kft-nek ésa Club Service-nek. Emellett szakmai csapatunk munkája is elismerésre méltó: a Ravas Lily Brand Management révén nemcsak meghívást kaptunk a KL Alta Moda – Kuala Lumpur Fashion Weekendre és a Royal Charity Galara, valamint az azt megelőző exkluzív prezentációra, de sikeres meetingeket bonyolíthattunk le és fontos ismeretséget köthettünk az ázsiai régió vezető buyereivel.

A Kuala Lumpur-i utazásunk a trópusi ázsiai metropolisz felfedezéséről és szakmai kapcsolatok kialakításáról szólt – utóbbiban nagy szerepe volt a magyar nagykövetségnek és a magyar nagykövetség külgazdasági attaséjának, Fábián Emíliának, aki időt és energiát szánt arra, hogy bemutasson minket helyi üzletembereknek és buyereknek, sőt, neki köszönhetően meghívást kaptunk az egyiptomi nagykövet privát rezidenciájára, ahol megismerkedhettünk a nagykövet úrral, valamint elbűvölő lányaival, akikről később kiderült, behatóan ismerik a divatipari tendenciákat és nyitottak lehetnek egy együttműködésre, hiszen családjukban nem idegen fogalom az ékszertervezés. Na de kezdjük az elején!

Helyi idő szerint november 29-én, szerda reggel érkeztünk meg Kuala Lumpurba. Már nagyon izgultunk az események miatt, így a 17 órás repülőúton alig aludtunk, nagyon vártuk, mi minden fog velünk történni. A reptérről kilépve egyből beszippanthattuk a meleg, párás trópusi levegőt, a balanszot végül a légkondis Über hozta el, amely egyenesen KL belvárosába repített minket, alig 40 perc alatt. Csodás érzés volt meglátni a metropolisz kimagasló tornyait, hatalmas pálmafáit és nyüzsgő életformáját. A hotelt picit később foglaltuk el, közben bejártuk a közeli Pudu negyedet és a helyi, általunk csak (Szandokán után szabadon) „maláj tigrisnek” hívott Tiger sört is megkóstoltunk (kint tartózkodásunk alatt a Tiger szinte életmentőnek bizonyult). Noha már magunk sem tudtuk, hány órája vagyunk ébren, képtelenek voltunk aludni, a város hívó szava ott morajlott a fülünkben – az illogikus és nem mellesleg életveszélyes helyi közlekedés zajai mellett. A gyors zuhany és a helyi klímához passzoló ruhaváltás után megindultunk felfedezni a várost.

A másnap délelőtt szintén a helyi nevezetességek felfedezésével telt: meglátogattuk a kínai negyedet, a Tzu-Chi buddhista templomot, a Masjid Jamek mecsetet és környékét, a Bukit Bintang plázanegyedet, illetve céltalanul is bolyongtunk a színes épületek, street foodos standok és elképesztő magasságokig ívelő, többtízemeletes irodaházak szomszédságában. Lenyűgöző és szuperizgalmas nap volt.

Délután pedig kezdetét vette a KL Alta Moda – KL Fashion Weekend, vagyis kiutazásunk valódi célja. Az első két napon megismerkedtünk a szervezőkkel, illetve privát megbeszéléseket folytathattunk a régió olyan neves divatszakembereivel, mint például az Ausztráliában élő Catherine Birch, aki Professor Datuk Dr. Jimmy Choo vállalati és személyes tanácsadója, a Dubaiban működő Amato Haute Couture nagykövete, az Arab Business Club divatipari vezetője, valamint a Fashion Advocate menedzsere.

Catherine-től fontos tanácsokat és pozitív visszajelzéseket kaptunk a kollekcióról és olyannyira megkedvelte a márkát, hogy az általa képviselt Gidja Monroe nevű ruhamárkával közösen mutathatott be a Faludi G a Royal Charity Gala egyik fő attrakciójaként, melyen a maláj uralkodócsalád, Cambodia hercege és Jimmy Choo is jelen volt. A privát megbeszélések során alkalmunk adódott megismerkedni Fábián Emíliával, a magyar nagykövetség külgazdasági attaséjával, akitől rengeteg támogatást és konkrét segítséget kapott a márka. Általa megismerkedtünk például az egyiptomi származású Adam Sayeddel is, aki többfajta üzleti struktúrában érdekelt, számos vállalat fűződik a nevéhez Malajziában, illetve fontos marketing szereplőként is jelen van a piacon. Vele egy esetleges hosszabb távú együttműködés lehetősége is felmerült.

S hogy milyen kicsi is a világ: Almásy Nicky, Debrecenből indult travel fotós Kuala Lumpurban él és szerencsére sikerült összehoznunk vele egy minifotózást az ékszerekkel. Egy helyi divatblogger, Nicole-t fotóztuk Faludi G-ben.

A várva várt gálára az KL Alta Moda utolsó napján került sor a Royal Chulan Hotel patinás terében, és aznap folyt az az exkluzív prezentáció is, melyet több helyi luxusfogyasztó is meglátogatott, és amelyen a Faludi G is bemutathatta kollekcióját.

A Mercy Malaysia-nak szervezett jótékonysági gála előtt a maláj konstitúciós monarchia uralkodócsaládjának tagjai is végig vonultak a tervezői asztalok előtt. A legmegtisztelőbb pillanatokat akkor éltük át, amikor a maláj uralkodónő, Tuanku Zara Salim meglátogatta standunkat, a világszinten is elismert cipőtervező, Jimmy Choo pedig felpróbálta Crystallogenesis kollekciónk klasszikus vonalának gyűrűjét. Elképesztő érzés volt…

Az Alta Moda után sem állt meg az élet! December 3-án és 4-én, és az azutáni napokban is folytattuk a munkát képviselőinkkel, Ritával és Lilivel, valamint egyik legelhivatottabb segítőnkkel, Fábián Emíliával.

A márka bemutatásra került olyan vezető luxus department store-ok buyereinek, mint a Pavilion, a Tangs és a Parkson, melyek Malajzia mellett az ázsiai térség több kiemelt országában is jelen vannak. A visszajelzések megerősítettek minket abban, hogy van helyünk ezen a piacon, kedvelik az ékszereinket kint, de vannak olyan igények és elvárások, melyek kapcsán további fejlesztéseket szükséges eszközölnünk.

És ha már fejlesztések és terjeszkedés! Elmondhatatlanul megtisztelő volt, hogy Emíliának és Adamnek hála lehetőségünk volt megismerkedni az egyiptomi nagykövettel és lányaival. Szinte hihetetlennek tűnt, amikor a Batu Caves meglátogatása és az azelőtti nap rooftop pool partyjának apróbb mentális-fizikai tünetei után megkaptuk az üzenetet Emíliától: „Este találkozó az egyiptomi nagykövettel. Ráértek?” Hát: ráértünk. Út közben megbeszéltük, hogy egyikőnk sem volt még egyetlen nagykövetnek sem a privát rezidenciáján, úgyhogy a természetes izgalom mindannyiónkban ott motoszkált. A nagykövet úr lakásába lépve a klasszikus elegancia és a tradícióápolás megnyerően esztétikus jegyei, valamint egy elbűvölő család fogadott minket.

A beszélgetés során szó esett a maláj és az egyiptomi divatról és ékszertrendekről, a divatinkubációs programok lehetőségeiről és azt is megtudtuk, hogy nem idegen számukra a tervezés, hiszen rokonuk ékszerdesignnal foglalkozik, így hamar megtaláltuk a közös pontokat és nem kizárt, hogy jövőre Kairóból fogunk majd nektek beszámolót írni.

Az utolsó előtti napon a magyar nagykövet úr is vendégül látott minket: bemutattuk neki ékszereinket és meséltünk jövőbeli céljainkról. Még egyszer nagyon hálásak vagyunk az egész nagykövetségnek és főleg a külgazdasági részlegnek, hogy nyomon követték kinti ténykedéseinket és ilyen készségesen segítették munkánkat.

Összességében, mi is megtapasztaltuk, hogy a csak meghívásos alapon működő, 2001-től működő KL Alta Moda – Kuala Lumpur Fashion Weekend komoly erőfeszítéseket tesz arra vonatkozóan, hogy Malajziát potenciális divatfővárossá tegye az ázsiai régióban és az új brandek számára is a következő disztribúciós pont legyen a térség. Rengeteg fantasztikus élménnyel és szakmai tapasztalattal lettünk gazdagabbak, még egyszer köszönjük szépen partnereinknek és a magyar kapcsolatokért felelős PR részlegnek, Zahorján Ivettnek és a Rebelmediának, hogy mellettünk álltak a projekt létrejötte során és a kampányok kommunikációjában. See you soon, Kuala Lumpur!